Gulpener bij top 3 MVO-award

BGulpener De Vrije Brouwer logoierbrouwerij Gulpener, tapijtfabrikant Interface en de Vegetarische Slager, producent van vlees- en visvervangers (in alfabetische volgorde), hebben van het publiek de meeste stemmen gekregen in de strijd om de MVO Nederland Award. Maar liefst 4.074 mensen brachten hun stem uit. Op 1 december maakt de jury bekend wie van deze drie bedrijven de prijs verdient.

Van 10 oktober tot 10 november mocht het publiek zijn voorkeur uitspreken voor een van de negen genomineerden voor de MVO Nederland Award. Gulpener, Interface en de Vegetarische Slager kregen daarbij de meeste stemmen. Naast deze top 3 waren ook Alliander, DSM, ECOStyle, Triodos Bank, Unilever en Van Houtum door de jury genomineerd.

Over Gulpener

Gulpener heeft vanaf het begin van deze eeuw ingezet op een integraal MVO-beleid. Kernpunten daarin zijn natuurlijke grondstoffen, streekproductie, een lage footprint, transparantie, een grote medewerkersbetrokkenheid en oog voor mensen die moeilijk meekomen.

Over de MVO Nederland Award

MVO Nederland AwardDe MVO Nederland Award is in het leven geroepen vanwege het tienjarig bestaan van MVO Nederland in 2014. De MVO Nederland Award is een onderscheiding voor het bedrijf dat in de afgelopen tien jaar het meest toonaangevend is geweest op het gebied van MVO. Een jury van negen duurzaamheidsexperts bepaalt samen met het publiek wie de prijs wint.

1 reactie op “Gulpener bij top 3 MVO-award

  1. Pingback: Gulpener wint MVO Nederland Award - Bier-evenementenBier-evenementen

Reacties zijn gesloten.